Jag överlevde

Jag överlevde intervjun. Jag kommer ju vara en riktig baddare på intervjuer snart. Eller, kanske ändå inte.. förhoppningsvis inte! Intervjun jag var på idag kommer det förmodligen också bli en andra intervju på. Och jag väntar på svar från det tidigare stället där jag redan varit på två. Måste nog erkänna att jag hoppas mer på det, men nog har mycket mindre chans.

Idag lyser solen som aldrig förr igen. Och jag läste i tidningen att det ska bli 10 grader här i Umeå på fredag. Gud vad jag önskar att vi hade flyttat tills dess. Tänk, då kommer vi ha stor ballkong och jag kan ligga ute och steka hur mycket jag vill, haha! Här känns det så konstigt.. jag kan ju liksom inte gå ut och sätta mig på en stol mitt på gräsmattan. Vi har ju iofs parken utanför fönstret men det funkar inte förens sommaren, när marken är torr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0