Mums!

För en stund sedan blev jag så himla sugen på kebab att jag blev bara tvungen att snöra på mig mina sneakars och kila ner till Alanya. Perfekt med 30 sekunders promenadavstånd. Jag älskar deras kebab, sjukt god! Och jag är så glad att jag får köpa barnportioner där trots att jag är för gammal för det, lagomt stora portioner och mer ekomiskt. Jag ser ingen vits i att köpa en megakebab när jag ändå inte äter ens hälften. Dumma regler om att man måste vara under exempevis tolv år för att beställa barn borde förbjudas. Hoppas att närmsta  snabbmatsställe på Teg inte kommer att ha några sånna dumma regler heller.

Nej, nu ska jag återgå till att klippa a några jeans. Det svider lite i hjärtat, mina Lee och Acne jeans satt så bra förut.. men jag lär få vänta tills jag någon gång i framtiden blir gravid om jag ska sätta på mig dem igen.. så varför inte klippa av dem? Och vart tog mitt sista underhudsfett vägen? Tur jag köpte mig en kebab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0