Mitt i kaoset

Jag börjar dagen med att göra lite nytta. Med andra ord; städa! Lägenheten ser ut som ett mer eller mindre kaos. Papper, planlösningar, mått, IKEA-kataloger, inredningskataloger osv ligger överallt.. de blir bara flera och fler för varje dag. Dessutom alla små inköp man redan börjat göra som ligger i kassar överallt. + att man blir så vansinningt slarvig med att städa när man vet att allting snart ska städas ut och plockas bort. Men nu har jag fått nog så ska gå igenom allt tänkte jag. Gör jag bort det nu kan jag slappna av resten av dagen.

Jag ska nog kanske träffa Frida när hon slutar skolan idag, hon har dock inte hört av sig än. Men vi får se! Annars ska jag skriva lite inköpslistor för imorgon. IKEA, Im on my way!

Jag har dessutom tagit mitt lilla förnuft till fånga. Jag har alltid velat samla allting på Internet (som nu blev en blogg utan större innehåll än så länge) för att ha kvar och minnas. Men vad är vitsen när jag är så fruktansvärt dålig på lägga upp bilder? Bilder är ju minst liks roliga att ha kvar, om inte ännu roligare. Skärpning på den fronten! Jag har ju faktiskt hittat kameran och sladden i Obbola nu, så inga undanflykter.

Dags att återgå till att vika kläder. Hur kan jag ha så mycket, men känner ändå att jag aldrig har något att ha på mig? Underligt!




Såhär såg IKEA-turen ut när Max skulle flytta in i lägenheten vi har nu.
Julia o
ch Anton var med för att underhålla oss(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0