Klirr i kassan

Det här känns som en riktigt bra dag. Jag och Julia har som sagt varit på loppis, haha! Tror vi fick ihop ca 1000 kr vilket jag tycker var helt ok för 4 timmar. Dessutom har jag fyndat också, plus i kanten för det. Jag köpte en blommönstrad kjol som jag ska fålla upp lite och använda som klänning i sommar. Tror att den kommer bli superfin!
Jag hade tänkt lägga upp en bild på tyget men jag har lyckats slarva bort kameran här i röran, undrar om jag kanske packat ner den. Men den dyker nog upp!

Även om det gick bra idag så måste jag erkänna att det inte kändes lika roligt i morse, kl 8. Vi hamnade nämligen på fest hos Linn igårkväll. En väldig impulsgrej som blev jättetrevlig. Jag hade hur roligt som helst, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0