Jag tror att det kommer vara vinter för alltid..

Gud, vilket tråkigt väder det är ute! Här snöar det verkligen för fullt. I stockholm är det säkert skinande sol och folk sitter på uteserveringarna och dricker kaffe eller äter glass. Jag kan inte hejda min avunsjuka.

Intervjun i Tisdags gick i alla fall bra. Det var hur många som helst som hade sökt, dom visste inte ens själv hur många. Nu är det bara jag och sex stycken till kvar. Jag är yngst av alla.. och vissa har rätt jävla imponerande utbildningar.. så jag känner mig faktiskt nöjd, även om jag inte har några större förhoppningar om att de skulle välja mig. Jag har gjort mitt bäst i alla fall och jag tror att jag gjort ett ganska gott intryck. Det räcker för mig! Även om jag hemskt gärna skulle vilja börja jobba genast. Man blir verkligen helt vansinnig av att gå hemma. Trött och hängig, konstig i humöret. Blä!

Nej, ingen klagovisa nu.. Det är snart helg och då är jag inte ensam längre, haha! Ikväll ska jag nog vara med älsklings Malin och i helgen får vi se vad som händer. Förmodligen börja packa lite.

Nu ska jag fresta mig själv med att kolla igenom HM-katalogen som just damp ner i brevlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0