JAG HATAR BLÅKLOCKOR!

Jag är inte arbetslös längre, wiho!  Äntligen får jag börja leva igen! Jag får flytta utan ångest, köpa mina älsklingsskor om jag vill det, jag får vara ledig i sommar och det känns KING!! På måndag börjar på på lokaldelen, mitt i stan.. kan alltså cykla till jobbet hela sommaren också, det blir perfekt. Börjar som sagt redan på Måndag. Då åker jag ner till Halmstad i en vecka  för utbildning. Jag är supernervös! Ärligt talat mest för resan, jag har aldrig flugit ensam, haha! Nej, men jag ska gå ner och få biljetterna idag så då hinner det kanske lugna ner mig lite. 240 st var vi som hade sökt, så inte fyskam ändå. Jag är stolt!

Gårdagen var jättebra! Självklart för jobbet, men sen hann i packa och flytta iväg rätt mycket, Max kära far bjöd oss på god  mat och livet flöt på. Det var bara en liten, liten, liten sak.. eller, ok... JAG TYCKER ATT DET ÄR HEMSKT!!!!  Vi fick se lägenheten igår.. den var superfin, jättefräsch och allt! Bara den lilla detaljen att dom hade tagit FEL tapeter i sovrummet!!! Och inte vilka som helst utan ett par knallvita proppade med en massa blåklockor typ. Jag var svimfärdig! Egentligen hade vi valt en guld/beige tapet som var jättemysig. Nej, men vi måste prata med honom.. gör dom inte om det får vi väl göra det själv. Jag kommer inte kunna ligga i sovrummet utan att räkna blommor i dagsläget. Ej hållbart!

Nu måste jag återgå till packningen. Jättemycket att göra idag!



Riktigt så här illa är det dock inte, tack gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0