Jag är en jävel på biljard

Idag är jag glad över att solen inte verkar vilja titta fram. Jag tycker att det känns alldeles lagomt att börja dagen i morgonrock framför datorn/tv:n. Sånt humör är jag på!

Igår lyckades min telefon gå av på mitten, men jag orkade inte bli på dåligt humör. Den var ändå fallfärdig och nära skroten. Jag hatar den! Dessutom hade jag just spöat Max i biljard, klart jag var på bra humör. Jag har bestämt mig för att bli proffs, biljard är kul.

För tillfället lånar jag en telefon av min kära vän Fridas lillasyster. Och Elin, jag har tjuvläst dina små kärleks-sms :) Hihi!

Nej, men vad säger ni? Lite värme och vår snart kanske?




Sommarkvällar är det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0