Ingen tid för att hälsa på

För tillfället ligger jag på ett duntäcke på golvet, äter frukost, pillar på datorn och läser tidningen. Mysigt värre! Det är ungefär så mkt möbler som finns i varsdagsrummet just nu. Jag och Max är lite ivriga inför flytten så igår hyrde vi släp och skickade iväg så mkt som möjligt, som vi ej ska ha i nya lägenheten. Tomt blev det! Men det är ju bara någon vecka tills vi flyttar och nya soffan kommer på tors + att vi får använda det nya tv-bordet till soffbord så länge.

Köket är förövrigt ännu värre, så känner någon för att hälsa på är detta kanske inte det rätta tillfället. Jag hade stora problem med att få i mig frukost eftersom att kökbänken är blockerad av sänggavlar och kartonger. Harregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0