Hjälp, jag är likblek!


Alltså, det är katastrof! Jag har bara inte insett det förens nu. Här har ju suttit, inne i min lilla lägnheten full med flyttlådor och kartonger, medans alla andra på något vänster hunnit vara ute i solen. Jag ser ut som ett lik bredvid vem som helst. Nu fick jag ångest!

TUR att vi flyttar senast på tors, då ska jag bo på balkongen tills jag kommit ikapp mina medmännsikor.

Idag blir det fullt upp hela dagen. Max som jobbar hela helgen kommer hem om en timma och ska då få sova en timma eller två innan vi åker och firar hans äldre syster som fyllt år. Under tiden hade jag egentligen tänkt packa, men jag tror att jag riskerar att leva om för mycket. Blir nog duschen istället.

När vi kommer hem blir det bråttom för mig. Sminka mig, byta om och sådär innan jag ska ut med Malin. Jag bestämde mig inte förens för kanse en halvtimma sedan, har haft flera veckor på mig. Men det är ju trots allt Malin, kan man säga nej?
Jag tror det blir en trevlig kväll, jag är åtminstone lite taggad ändå :)




Hittade en gammal bild fårån Olles på mig och Annelie, jag ser visserligen inte klok ut efter att ha blivit mosad på dansgolvet.. men det bjussar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0