Hemska dag

Usch, nervös dag. Klockan 2 ska jag på en andra intervju på det där jobbet. Sånt gör mig så nervös att jag känner för att kräkas. Trots allt brukar det gå ganska bra, men jag är ändå alltid lika nervös innan. Väl där är det ingen fara alls. Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig.. borde kanske se lite seriös ut? Men inte för seriös va? Räcker det med jeans och en topp ändå? Hm..

För övrigt så slog det slint i huvudet på mig tidigare. Jag bestämde mig för att göra så många situps, armhävningar, rygglyft osv som jag bara orkade. Jag kan knappt röra mig och detta var ändå i förrgår. Otränad till max, jag skäms! När vi flyttar (OM HÖGST TVÅ VECKOR!!!) så bor jag bredvid ett springspår.. inga undanflykter då inte. Dock tycker jag att jag förtjänar nya, snygga, träningskläder. Hur kommer det sig att det blir så mycket roligare då?

Nej, nu ska jag skriva en lista,så typsikt mig, på saker jag ska komma ihåg att säga sen (jag är bäst?).. Jag ska ha det där jobbet.

Håll tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0