Glad Påsk

Nu bär det av till torpet (Max familjs stuga), ska bli lugnt och skönt. De väntar med maten tills vi kommer, super.. för jag är vrålhungrig (tog mig aldrig iväg till affären.) Dock hinner vi inte stanna där längre än till imorgon på dagen någon gång. Vi är bjudna på middag hemma hos mamma och pappa i Obbola också. Perfekt med god och gratis mat två dagar i rad, haha!  Sådant som man lär sig  uppskatta när man flyttat hemifrån och försöker spara pengar.

Jag hoppas att det blir värsta påskmaten hos mamma och pappa. Jag älskar verkligen gravad lax och sånt. Men jag lyxar bara till med det här hemma kanske en gång i året med tanke på priset och att det endast är jag som äter det. Är som lite tråkigt att gotta i sin ensamhet.

Och ägg, mums! Nu blev jag jättehungrig. Och hur gott är det inte med påskmust? Det enda jag kan tänka på är mat. Tur jag har bra ämnesomsättning, annars skulle jag rulla.

Nej, bäst att packa klart väskan så vi kommer iväg någon gång.

Glad Påsk, säger man visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0