Flyttkartongerna tar över lägenheten

Åh, nu känns allt  så himla spännande. Vardagsrummet är helt proppfullt med kartonger, sopsäckar och kassar..och snart FLYTTAR VI!!=) Jag längtar tills  vi har satt upp grejerna, fått in möbler och man kanske kan lyckas ta lite bilder. Då ska jag lägga upp några stycken.

Men jag måste erkänna att jag är livrädd också. Tänk om det inte alls blev som vi hade tänkt oss? Tänk om det är jättejättefult! Men jag litar på mamma och lyssnar på  vad hon sa "Lägenheten är helt nyrenoverad och kommer vara jättefräsch, klart den kommer vara fin". Känner jag att den blev tråkig får jag väl pyssla till den lite helt enkelt. Det där ordnar sig nog! Och med Max, min lilla hemmasnickare, kan det nog inte gå galet.

Nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning för intervjun, går snart ner på stan alltså. När jag är klar där ska jag möta upp Max som förhoppningsvis har fått nyckeln till förrådet. Då börjar väl flytten skulle man kunna säga.

Om bara mitt magont skulle ta att gå över så skulle den här dagen vara mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: ja, jag tycker att det är så himla jobbig när man har så småa fötter! man kan typ inte få alla skor som man vill ha :/ hehe ja, vi har samma problem ;)



// Ha det bäst! ^^

2009-04-27 @ 17:49:03
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0