Flyttfeber, kan man ha det?

Äntligen har jag hittat min soffa och den anlände igår. Max överskattade mina muskler och trodde att han och jag skulle få upp den för trapphuset på egen hand. Nog för att man kan kalla mig stålmannen(?), men den där soffan var TUNG!! Han fick ta tillbaka det han sagt och Pär fick komma till undsättning, igen. Han är kanske världens bästa hjälp! Tror vi får ta och bjuda honom på middag eller något snart, som tack för all hjälp.  Hur ska vi klara av flytten när Pär är bortrest?

Soffan uppfyller alla kriterier, så glad att jag hittat en jag känner mig nöjd med. Den är snygg, det var ett mycket rimligt pris och framförallt så är den sövande och vansinnigt bekväm. I farten köpte jag dessutom en soffpall till, en sån där större variant. Ingen liten plutt! Och en svart skinnfåtölj. Vilka klipp jag gjort, nu är jag igång!

Ett extra litet + den här veckan är också att jag ska på en andra intervju för jobbet jag vill ha. Håll en tumme så ska jag göra mitt yttersta!

Nej, nu kurrar min mage så vansinnigt.. handla?




Tror detta är soffan, fast min är utan divan och är mer grå/beige än på bilden. Fåtöljen hittade jag inte, men liknar denna fast är svartare och blankt skinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0