Bästa reklamkampanjen i Umeå, någonsin?

Få i Umeå lär ju ha missat att Media Markt öppnade idag. Ingen som läser VK, med tanke på att de köpt framsidan som annonsplats. Jag måste säga att jag är hyffsat imponerad över deras reklamkampanj. Jag och Max bestämde oss igårkväll för att vi skulle åka dit när det öppnade eftersom vi var ute efter en TV till sovrummet och det ryktades om bra priser. Senare på kvällen insåg vi att det kanske vore värt att komma i tid, så vi ändrade oss från halv 8 till 6.
    På plats i morse var vi inte de första direkt, ett gäng hade bland annat kommit klockan 23 igårkväll. Enligt mig helt vansinne, haha! Så långt är jag inte beredd att gå för en TV, jag hoppas verkligen att dom fick  en.
     Att stå där i kön var faktiskt rätt underhållande, tiden gick fort. Det bjöds på kaffe, goda mackor, frukt, festis och korv med bröd.. imponerande åter igen. Bil efter bil rullade in och kön blev helt sinnessjukt, har typ aldrig sett någon liknande. Vi kom in bland de första i alla fall och var klara på cirkus en timma,  rätt smärfritt! Måste tillägga att de var 90(!!!) st som jobbade i buktiken.

Just för att jag varit vaken sedan klockan 5 så känns det som att klockan är långt förbi lunchtid. Jag kanske ska dra en powernap så jag orkar mig genom dagen. Jag startade ju trots allt rätt hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0